Şirketin Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kâr’ı (FAVÖK) ise 17.5 milyar TL olarak gerçekleşti.
Vodafone Türkiye’nin mobil müşteri sayısı 2023-24 mali yıl sonu itibarıyla 25.3 milyona ulaşırken, M2M (makinelerarası iletişim) dahil toplam mobil abone sayısı 29.7 milyon oldu. Şirketin faturalı abone sayısı son bir yılda 1.4 milyon artışla 19.8 milyona çıkarken, toplam bazının yüzde 78.3’ünü faturalı aboneler oluşturdu. Vodafone Türkiye’nin sabit genişbantta büyümesi de devam etti. Şirket, bu mali yılda yaklaşık 1.4 milyon müşteriye ulaştı. Yapılan açıklamaya göre Vodafone Yanımda ve Online Self Servis gibi dijital kanallarını kullanan aylık aktif müşteri sayısı 16.9 milyona ulaştı.
Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “Vodafone olarak, Türkiye pazarında 18 yılı geride bıraktık. 2023-24 mali yılında toplam 9.3 milyar TL yatırım yaparak Türkiye ekonomisine ve dijitalleşmeye katkıda bulunduk. Müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunarken, yeni nesil bağlantı ve dijital servisler şirketi olma hedefimiz doğrultusunda çalışmaya devam edeceğiz” dedi.