Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında bir telefon görüşmesi gerçekleştirildiğini açıkladı.
Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Türkiye’nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ifade etti.
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
kaynak olarak ekleyin

Erdoğan ayrıca, müzakere sürecini sabote etmek isteyebilecek girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine işaret ederek, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların atılmasının gerekli olduğunu vurguladı.
Görüşmede iki ülke arasındaki ekonomik ilişkiler de gündeme geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile İran arasındaki ticaret, finans ve enerji alanlarındaki iş birliğini geliştirmeye yönelik adımların sürdürüleceğini belirtti.
The post Cumhurbaşkanı Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan telefonda görüştü appeared first on Kilis Egitim.